Freelance administratie voor bouwbedrijven

Een efficiënte afhandeling van uw administratie

We helpen u graag verder

Atje met pen

Tijd kost geld

Zeker in de bouwsector waar strakke deadlines en uitvoerende werken in de praktijk vaak voorrang krijgen op de administratie. Een efficiënte afhandeling van uw administratie is echter ook van groot belang en mag zeker niet onderschat worden. Bij ADS+ kan u daarom terecht voor een correcte en vlotte opvolging van uw bouwadministratie en -boekhouding. Dankzij onze jarenlange ervaring in de bouwsector kan u genieten van de gespecialiseerde administratieve ondersteuning waarmee wij uw onderneming graag ontzorgen. Onze dienstverlening helpt u tijd en geld te besparen. Dankzij onze gespecialiseerde aanpak kan u doen waar u goed in bent: ondernemen!

Onze administratieve diensten voor de bouwsector:

  • Aankoopfacturen scannen, inboeken en klasseren
  • Verkoopfacturatie afhandelen
  • Sociale documenten voor binnen-, en buitenlandse medewerkers in orde brengen
  • Btw-aangiftes voorbereiden
  • Betalingen klaarzetten
  • Onkostennota’s opstellen
  • Kosten opvolgen
  • Administratie KMO portefeuille in orde maken
  • Tickets en kasbonnetjes verwerken en klasseren
  • Urenregistratie opvolgen
Foto van een vergadering

Heeft u nood aan freelance administratieve hulp voor uw bouwbedrijf?

ADS+ helpt u graag met een efficiënte uitvoering van uw bedrijfsadministratie. Neem direct contact op met onze administratieve experts!